Arts Print Sponsored

Deze über succesvolle Forbes-500 ondernemers lezen The Wall Street Journal met een reden

Vaak zeggen we tegen elkaar “Ik heb écht geen tijd om de krant te lezen”. Toch is dit niet helemaal waar. Niemand minder dan hit-producer slash tech-entrepreneur Will.i.am, fashion designer Tory Burch en Forbes-500 SAP CEO Bill McDermott halen je in deze video over om alsnog tijd vrij te maken voor het lezen van de krant. En niet zomaar een krant, maar de de ochtend daily van vrijwel alle succesvolle ondernemers in de wereld: The Wall Street Journal. In de video zien we dat zelfs ‘s werelds meest succesvolle ondernemers en zakenlui zelfs de tijd nemen om de krant te lezen, of dit nou via een papieren versie is of via een smart-device: The Wall Street Journal houdt menig ondernemer up-to-date. The Wall Street Journal—met meer dan 2000 journalisten en 75 redacties wereldwijdbiedt uiteraard naast een abonnement op de traditionele papieren versie ook een digitaal abonnement.

Heeft Will.i.am je over kunnen halen voor een abonnement? Meer informatie over The Wall Street Journal, de abonnementen en de interactieve “Make Time” campagne vind je op wsj.com/maketime.

this article is sponsored by The Wall Street Journal

You Might Also Like