Lifestyle Sponsored Travel

KLM gaat stapje verder in het helpen van passagiers met #Happytohelp campagne

Iemand een complimentje geven over zijn gelikte outfit, de zware boodschappentas tillen voor je vriendin of iemand gewoon even uit de brand helpen. Mensen helpen geeft energie. Iets wat KLM ook begrijpt. De oer-Nederlandse luchtvaartmaatschappij staat sinds jaar en dag bekend om haar uitmuntende service. Reden genoeg voor een speciale campagne getiteld: #Happytohelp. Door het scannen van duizenden tweets losten ze problemen op van honderden passagiers. Van het ophalen van vergeten paspoorten, tot het zingen van slaapliedjes, en van een matras voor vermoeide, gestrande passagiers, tot een watertaxi voor een passagier die in de file stond. Vanuit een speciaal glazen paviljoen op Schiphol Plaza werd afgelopen maand vijf dagen lang 24/7 customer service geboden via social media en daarnaast fysiek op verschillende vliegvelden in de wereld. Via de hashtag #HappytoHelp was de complete actie te volgen.Van 13 tot en met 17 oktober produceerde een team van 250 medewerkers van DDB & Tribal Amsterdam en KLM real-time, gepersonaliseerde en creatieve oplossingen voor problemen en vragen van reizigers wereldwijd, wat prachtige beelden opleverde van verbaasde reizigers.

this is a sponsored article

You Might Also Like