Tech

eBay en Rebecca Minkoff presenteren ‘s werelds eerste “Digitally Connected” kledingwinkel

eBay heeft deze week ‘magische’ spiegels geïnstalleerd in de flagship store van de New Yorkse ontwerpster Rebecca Minkoff. eBay probeert hiermee een fysieke winkel-experience om te toveren tot een cross-digital experience waarin de offline en online wereld samenvloeien tot één beleving. De spiegels tonen de laatste kledingstukken en suggereren ook uiteenlopende combinaties. Is de keuze gemaakt, dan wordt de kleding naar het pashokje gebracht door een winkelmedewerker. In het pashokje hangen ook weer slimme spiegels en kan de klant desgewenst aanvullende kleding uitproberen. Betalen kan met PayPal, klanten hoeven dus ook niet meer langs de kassa om in de rij te staan. De testen van eBay beperken zich niet tot de boetieks van Rebecca Minkoff. eBay gaat de spiegels ook uitproberen in de warenhuizen van Nordstrom, in San Jose en Seattle. Wanneer deze technologie ook naar Europese winkels wordt gebracht is vooralsnog niet bekend, we houden je natuurlijk op de hoogte.

You Might Also Like