Food Lifestyle Tech

Apple designer Marc Newson ontwerpt “revolutionaire” thuistap voor Heineken getiteld “THE SUB”

In bovenstaande video zien we Willem van rap-duo The Opposites, schrijver James Worthy en serial entrepreneur Boris Veldhuijzen van Zanten, hun ervaring delen over het hebben van een eigen ‘onderzeeër’. 

Hij was al een tijdje verkrijgbaar in designsteden Milaan en Parijs, maar THE SUB komt nu ook naar Nederland. De veelgeprezen industrieel ontwerper Marc Newson, tegenwoordig werkzaam als designer bij Apple, heeft in samenwerking met bierbrouwerij Heineken een gelikte thuistap ontworpen die het begrip “thuistap” naar een compleet nieuw level trekt. Door een ingenieuze koelingstechniek is het tapbier altijd vers en heeft het de perfecte temperatuur van 2 graden Celsius. Het geeft de gebruiker van de thuistap het gevoel alsof hij of zij dat verse en perfect getapte biertje uit de kroeg nu ook thuis kan ervaren. “THE SUB” – zoals de thuistap wordt genoemd – kan worden gevuld met onder druk staande cilinders genaamd TORPS. Deze torpedo vormige drankcilinders hebben een inhoud van 2 liter en passen in vrijwel elke koelkast. Naast Heineken zullen er ook TORPS verkrijgbaar zijn van biermerken als Wieckse Witte, Desperados en Birra Morretti. Met de kerst in het vooruitzicht is THE SUB het perfecte cadeautje voor onder de kerstboom, extra handig voor de drukke feestdagen. 

THE SUB en THE TORPS zijn verkrijgbaar op the-sub.com, daarnaast is hij een maand lang exclusief verkrijgbaar bij De Bijenkorf. Vanaf eind oktober vind je hem ook bij onder andere Media Markt en BCC. THE TORPS koop je onder andere bij Albert Heijn en Gall & Gall. THE SUB heeft een adviesprijs van €249,95 THE TORPS zijn verkrijgbaar vanaf €5,79.

heineken-the-sub-verkrijgbaar-in-nederland

You Might Also Like